dijous, 17 de març del 2016

Sortida a la Mola

El vint-i-nou d’octubre, per celebrar la castanyada, tots els alumnes de cicle superior vam anar a la Mola, que forma part de la Serralada de Sant Llorenç del  Munt.
L’autocar ens va recollir a l’escola a les nou i quart, ens van repartir en dos autocars i vam començar el viatge molt emocionats i contents perquè era la primera sortida d’aquest curs.
Després de sortir de Terrassa, vam passar per Matadepera i vam veure unes cases molt modernes! Al cap d’una estoneta vam arribar a Can Robert, vam deixar l’autocar i ja vam començar la marxa. Poc a poc, el terreny s’anava fent cada vegada més difícil, aquí ja ens vam trobar amb rampes d’una certa dificultat. Vam arribar a Can Pobla on vam esmorzar i descansar una mica. Quan vam acabar, ens vam posar de nou a caminar.
Vam començar a pujar i vam veure molta vegetació com: pins, alzines, algun roure, etc...
Vam pujar per un camí amb força pendent que es diu el camí dels Monjos, aquest camí és de pedra en alguns trams. Les roques eren molt polides, relliscaven molt i ens feien perdre l’equilibri. Molta gent baixava mentre fèiem la pujada i ens havíem de col·locar al costat del camí per deixar passar.
Després d’una hora aproximadament, vam arribar al cim on trobem el Monestir romànic de Sant Llorenç de Munt. El dia era assolellat i ens va permetre observar les unitats de relleu de Catalunya: des del Prepirineu fins el mar Mediterrani. Més tard, vam baixar una mica per la falda de la muntanya a jugar i vam fer unes cabanyes, ens ho vam passar d’allò més bé! Desprès de jugar vam fer un pica-pica amb la nostra classe i vam dinar. Un cop vam deixar tot l’espai net i recollit, vam jugar una estona més fins que els professors ens van dir que era hora de marxar.
La baixada però, ens va costar molt perquè era molt inclinada. A l’arribar a can Robert, vam agafar l’autocar i vam arribar a l’escola molt cansats.
Però va ser un dia extraordinari!!!